Het goed beheren van hijs- en hefmiddelen bespaart tijd – en dus geld. Van elk hijsobject bij ons bekend nemen we de technische gegevens op in onze database. De technische gegevens van elk hijsobject verwerken we op klantnaam en op uniek nummer, zodat we deze altijd snel kunnen terugvinden. Maar er zijn veel meer mogelijkheden in ons systeem.
Na door ons uitgevoerd keuringen en inspecties zijn de rapportages en certificaten automatisch zichtbaar bij het betreffende object. Als je zelf nog aanvullende inspecties uitvoert, is het ook mogelijk om die daaraan toe te voegen. Daardoor zijn deze altijd snel en eenvoudig door jou en ons terug te vinden. En het is in een overzicht inzichtelijk wat de keuring status van alle objecten zijn.
Hoe vaak gebeurt het niet dat documenten niet aanwezig zijn bij de kraan of ergens minder goed vindbaar? Door documenten en tekeningen toe te voegen scheelt het onze monteurs zoeken naar de gegevens. Daardoor zijn we sneller in staat om kranen weer operationeel te brengen of het maken van reparatieadviezen.
Het registreren van al het onderhoud wat aan de hijsobjecten is uitgevoerd, helpt bij het maken van een goede inschatting van de staat van het object. Goed zicht op het verleden helpt om een beter advies richting de toekomst te geven. Is er onderhoud wat we vaker doen? Kunnen we storingen voorkomen door preventief onderhoud? Of moeten we analyseren wat de oorzaken van vaker voorkomende reparaties zijn? Dit alles wordt online bijgehouden, waardoor alle partijen te allen tijden bij alle informatie kunnen. Enthousiast geworden over onze beheers mogelijkheden? Wij komen graag een keer langs om de mogelijkheden binnen onze keuringscontracten te bespreken.