Kan een vertegenwoordiger van CraneSolutions BV ons bezoeken?

Uiteraard! Bel naar 071-4092530 of stuur ons een mail met jouw verzoek via e-mail naar info@cranesolutions.nl.

Bij wie kan ik mijn vragen stellen over mijn kraan?

Stel je vraag voor een nieuwe kraan door een e-mail te sturen naar info@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092530. Voor onderhoud en service staan wij uiteraard ook graag voor u klaar via e-mail op service@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092550.

Ik wil een beoordeling geven, maar waar vind ik dat?

Van onderbouwde beoordelingen kunnen wij veel leren. Vul hiervoor ons klanttevredenheidsonderzoek in, of plaats een review via Google Maps. Wij stellen het op prijs als u de moeite neemt.

Bij wie kan ik mijn vragen stellen over mijn takel?

Je kunt je vraag stellen voor onderhoud en service aan uw takel door een e-mail te sturen naar service@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092550. Voor nieuwlevering kunt u natuurlijk ook bij ons terecht. Stuur een e-mail naar info@cranesolutions.nl of bel naar 071-4092530.

Stel je vraag voor een nieuwe kraan door een e-mail te sturen naar info@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092530. Voor onderhoud en service staan wij uiteraard ook graag voor u klaar!

Bij wie kan ik mijn vragen stellen over onderdelen?

Vragen over onderdelen kun je het best stellen door een e-mail te sturen naar onderdelen@cranesolutions.nl of te bellen naar 071-4092530. Hoe meer informatie we van het originele takel of de kraan hebben, hoe sneller we kunnen assisteren.

Hoe maak ik een afspraak voor het keuren van mijn kranen?

Wij helpen u vakkundig bij het voldoen aan de Nederlandse wetgeving. U kunt een afspraak maken door een e-mail te sturen naar service@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092550.

Wat zijn de verzendkosten voor de goederen?

Wij kijken altijd naar de meest gunstige manier van verzenden, of het nu om een klein pakketje gaat, een pallet of een exportkist.

In welke landen levert CraneSolutions hun goederen?

CraneSolutions levert over de hele wereld. Uiteraard houden we ons daarbij aan de door de overheid ingestelde exportbeperkingen voor landen, personen en goederen.

Kunnen mijn goederen op een ander adres worden geleverd?

Jazeker! De bestelde goederen kunnen we op elk adres laten afleveren, zowel in binnen- als in buitenland.

Hoe vaak moet een object worden gekeurd?

Een object moet periodiek worden gekeurd, minimaal 1 x per jaar.