Kan een vertegenwoordiger van CraneSolutions BV ons bezoeken?
Stel je vraag door een e-mail te sturen naar info@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092530.
Bij wie kan ik mijn vragen stellen over mijn kraan?
Stel je vraag door een e-mail te sturen naar info@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092530.
Ik wil een beoordeling geven, maar waar vind ik dat?
Vul hiervoor ons klanttevredenheidsonderzoek in. Of plaats een review op Google Maps.
Bij wie kan ik mijn vragen stellen over mijn takel?
Je kunt je vraag stellen door een e-mail te sturen naar service@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092550.
Bij wie kan ik mijn vragen stellen over onderdelen?
Vragen over onderdelen kun je het best stellen door een e-mail te sturen naar onderdelen@cranesolutions.nl of te bellen naar 071-4092530.
Hoe maak ik een afspraak voor het keuren van mijn kranen?
U kunt een afspraak maken door een e-mail te sturen naar service@cranesolutions.nl of door te bellen naar 071-4092550.
Wat zijn de verzendkosten voor de goederen?
De standaard verzendkosten voor een pakket tot 31 kg zijn € 17,50 voor NL en BE. Pallets en pakketten zwaarder dan 31 kg zijn op aanvraag.
In welke landen levert CraneSolutions hun goederen?
CraneSolutions levert over de gehele wereld, behalve in landen waar vanuit de overheid geen zaken mee mag worden gedaan.
Kunnen mijn goederen op een ander adres worden geleverd?
Ja! De bestelde goederen kunnen we op elk adres laten afleveren.
Hoe vaak moet een object worden gekeurd?
Een object moet periodiek worden gekeurd, minimaal 1 x per jaar.